ایرپاد بیتس استودیو Beats studio buds

6,297,000 تومان

ویژگی‌های ﻣﺤﺼﻮل

گارانتی

یکساله تعویض اورجیلند, نمونه باز شده گارانتی یکساله

تا دریافت یک محصول رایگان 1,000,000 تومان باقی است!

با خرید این محصول 6297 امتیاز بگیرید
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

اورجیلند بالاخره دست رو بیتس گذاشت!

یه ایرپاد کم نظیر و فوق العادست.

با ما برای بررسی این محصول همراه باشید.

طراحی و سازگاری Beats Studio Buds

این محصول از نوع درون گوشی است با آکوستیک پشت بسته.

ابعاد محفظه 7.2 * 5.1 * 2.55 سانتی متر و ایرباد ها  2.05 * 1.85 * 1.5 سانتی متر طراحی شده که مناسب است و به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد. یکی از نکات قوت بیتس استودیو بادز را می توان در وزن کم آنها دانست 5.1 گرم برای هر ایرپاد. دکمه های روی هر ایرپاد به صورت لمسی که برای پاسخ به تماس ، کنترل آهنگ ، دستیار صوتی و با یک لمس طولانی برای لغو نویز و فعال کردن آن استفاده می شود.

از نکات قوت دیگر در طراحی می توان به طراحی گوشی های سیلیکونی دانست . این سری های سیلیکونی به صورتی در گوش قرار می گیرند که کاربر دیگر نگران افتادن آن نباشد. البته در کنار این محکم بودن اگر نگاهی به نظر سنجی ها بیندازیم این محصول را راحتر از ایرپاد پرو دانسته اند و این طراحی گوش کاربر را در استفاده طولانی خسته نخواهد کرد. از طرفی در طراحی این محصول برآورد شده که کاربر بتواند با بیتس استودیو بادز به ورزش و دویدن بپردازد.

این محصول با ایده گرفتن از ایرپاد اپل ساخته شده و در کنار زیبایی و ظاهر جمع و جور این محصول خوشبختانه به جای پورت شارژ Lightning از درگاه USB-C استفاده شده است.

این محصول در سه رنگ سیاه ، سفید و قرمز تولید شده است.

گواهی IPX4

این محصول دارای گواهی IPX4  است. این گواهی نشان دهنده مقاوم بودن بیتس استودیو بادز در برابر آب و گرد و غبار است. البته ممکن است در برخی منابع به ضد آب بودن این محصول اشاره شده باشد ولی بهتر است مقاوم در برابر عرق و پاشش آب بدانیم.

 

بیتس استودیو بادز را گم نخواهید کرد

این محصول اولین محصولی است که کاربر می تواند آن را در Find My در iOS و Find My Device در Android پشتیبانی می کند . کاربر با این روش می تواند آخرین مکان استفاده شده از بیتس استودیو بادز را پیدا کند . از طرفی امکان پخش صدا زمانی که این محصول در نزدیکی شماست نیز فراهم است.

دستیار های صوتی در بیتس استودیو بادز

خوشبختانه بیتس استودیو بادز از دستیار های صوتی پشتیبانی می کند. البته این موضوع برای کاربران اندروید و iOS کمی متفاوت است. کاربران اپل می توانند با گفتن “سلام سیری” آن را فراخوانی کنند اما برای فعال کردن کاربر صوتی در اندروید باید لمس طولانی بر روی گوشی داشته باشند.

تنها چیزی که کاربران اپل از کاربران اندرویدی دریافت می کنند Siri هندزفری نیست ، به این معنی که می توانید با گفتن “سلام ، سیری” دستورات صوتی را بدهید. در Android ، باید با ضربه زدن و نگه داشتن یکی از جوانه ها از دستیار صوتی بومی تلفن خود استفاده کنید.

باتری

عمر باتری به عوامل متعددی بستگی دارد. بیتس استودیو بادز در صورتی که حالت حذف نویز فعال باشد 5 ساعت و در صورتی که آن را غیر فعال کنیم 8 ساعت البته با سطح صدای متوسط کاربر را همراهی خواهد کرد. جعبه محافظ یا همان کیس حدود 2 ساعت طول می کشد تا  به صورت کامل شارژ شود. در حالت کلی اگر شارژ کامل باشد این محصول می تواند 24 ساعت همراه حالت پخش داشته باشد. از نکات فوق العاده این محصول می توان به شارژ سریع آن که می تواند با 5 دقیقه شارژ یک ساعت زمان پخش برای کاربر فراهم کند Beats این ویژگی را Fast Fuel عنوان کرده است .

سنجش عملکرد و اتصالات

Beats Studio قابلیت حدف نویز فعال یا ANC دارد. این فناوری تا حدود زیادی می تواند در فضاهای شلوغ و پرسر و صدا کاربردی باشد. این مکان را می توان با ایرپاد پرو مقایسه کرد. بیتس استودیو بادز با بلوتوث 5.2 متصل می شود که در نوع خود یک ویژگی عالی تلقی می شود. محصولات بیتس در حالت کلی دارای بیس مناسب و عمیق تری نسبت به رقیبان خود هستند . این محصول نیز این ویژگی را دارد کاربر می تواند یک صدای طبیعی و واضح را تجربه کند. شاید بتوان به واسطه ی درایور های 8.2 میلی متری این محصول صدای آن را نرم تر و متعادل تر از محصولات مشابه دانست.

جمع بندی Beats Studio Buds

در حال کلی کمی بعید به نظر میرسد که کمپانی اپل محصولی به بازار عرضه کند که سازگار با گوشی های اندرویدی باشد. بیتس استودیو بادز رقیبانی همانند Samsung Galaxy Buds Plus داشته باشد. در کنار برچسب قیمتی مشابه می تواند از نظر کیفیت صدا از رقیبان خود پیشی بگیرد. از طرفی این محصول در گوش بسیار خوب جای میگیرد که می تواند معیار بسیاری از کاربران باشد.

 

گارانتی

یکساله تعویض اورجیلند, نمونه باز شده گارانتی یکساله

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایرپاد بیتس استودیو Beats studio buds”